Related Posts with Thumbnails

read...read...read

>> Saturday, April 18, 2009

mgg lepas aku der g A.Star bertemankan 2 org bodyguard, Rizal n Erdy (Pakcik)...bkn g berfoya2 yer...ktorg g beli brg2 utk isi perut lab tuh...means brg2 electronic...lps dh membeli belah tu...mulalah msg2 dok pikir nk mkn kt ner...dh msg2 perut pon dh lapar (diorg 2org tu aku xsurelah lapar ke dak..tp aku mmg confirm lapar :P )..last2 decide nk g mkn kt 1 shoping complex ni...

dh abes mkn tu take timelah g jln2 round2 dlm shoping complex tu jup...tgh boduguards aku tuh dok tgk aper ntah aku lari masuk kedai buku Popular jup...round2 tgk buku yg bkenan...since aku pn xamik duit b4 tuh cari buku yg termampu dgn duit kt dlm poket time tu jelah...pas2 ternampaklah buku nih...
macam menarik jer...harga pon xdelah mahal sgt...der 20% diskaun lg 4 members Popular cm aku nih :P...actually citer ni dh penah kuar kt astro (more to dukumentari sbnrnyer)...tp aku xpnah tgk...trus grab g bayar...tp xsempat nk menghabiskan lg...br jer start baca mlm td...tu pon br braper page...tp menarik gaklah citer dia...even aku bukanlah seorg pecinta sejarah tp aku amik gak input2 sejarah ni as panduan :P

akan di-update later psl buku tuh...hopefully leh abeskan secepat mungkin (sbb aku ni kdg2 tamak...klu tiba2 der buku len aku g baca buku len plak)...pesta buku antarabangsa pon rs nyer tgh berlangsung kt PWTC nun...saper yg berminat nk mencari buku tuh lehlah g jeguk2..aku???xberape berupaya nk g... :P

hari Jumaat (seemalam) der tetamu kt lab tuh...member Pak Abu kah???xsurelah plak nama penuh dia...someone from Japan...

tetamu dijamu dengan Harum Manis (bahan ujikaji yg der kt lab tuh)

0 comments:

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP