Related Posts with Thumbnails

cat is kucing :P

>> Monday, April 20, 2009

aku n Marni br balik dr Jitra...td ktorg g 1 kedai pet shop kt saner...xsurelah plak per nama kedai tuh..tp diorg de jual kucing n hamster, perkakas utk binatang2 tu n juga pet hotel...rm10 per nite klu xsilaplah...klu nk antar kucing for treatment ponbley gak sbb 1 of owner kedai tu mmg veterinar (klu xsilaplah :P )...

so nk dipendekkan cerita...ms ktorg g saner td ada 2 ekor jer lg kucing yg available utk dibeli...sekor kitten sekor lg tu dh agak besarlah...yg besar tu kaler hitam (all black)...harga dia rm750...yg kecik tu plak mcm gmbr kt atas tu (tp gmbr kt atas tu aku google yer)...harga dia rm500...

aku adalah sgt teruja tgk kucing2 tuh sbb lamer dh xmian ngn kucing...siap amik cium lg kucing tuh (ni adalah tabiat yg mmg aku xleh nk buang if jmpa kucing yg comey...tp kucing jalanan aku xwat cm ni yer)...at last Marni amik yg kitten tu...comey n very active kitten tuh...tuan kedai tu bg nama Jumbo...tp Marni nk bg nama len...Benji a.k.a Benjamin (Benjamin Franklin???)...

kitten tu pon comey...der 'stokin' kaler coklat gelap...Marni dh pon bayar deposit utk kitten tuh...rm100...mmg xg survey kt kedai len dh...trus bkenan dh ngn kitten tuh...nnt lepas ni kitten tuh akan ikut dia blk JB lak...jauhnyer kitten tuh nk bjln g JB lak

0 comments:

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP