Related Posts with Thumbnails

Tagged by Ucu

>> Wednesday, September 9, 2009

1. Nama timangan anda
ipah, ifa, gee, geepah, na, koji...isk...byklah plak name glamer aku :))

2. Anda seorang yang
comey...wahahahaha...ade ke tny aku mmglah aku puji dr sndr jer

3. Lagu feveret
mana2 lagu yg sedap didengar oleh halwa telinga

4. Makanan kegemaran
sbrg mknan yg halal & mampu menakluki deria rasa yg terdapat pd lidah ku ini

5.................-->sila tanya hua sheng...
soalan tidak lengkap...dpt markah free :P

6. Warna kesukaan
i love black

7. Benda yang mesti ada dalam beg
beg mner 1???klu handbag aku pon xtau ader aper sbb aku bknlah penggemar handbag (yg cuma dibawa ketika menghadiri majlis kenduri)..klu dlm beg laptop 4 sure ada laptop & kertas2 paper journal, surat menyurat etc...klu wallet plak adalah duit sposen dua untuk menyara hidup selain lesen memandu, ic, bank card, resit2 yg patotnya berada dlm tong sampah

8. Kali terakhir anda menangis
ms tgk soap opera kot

9. Sikap yang buat anda strezz
xdpt buat apa yg patot aku buat...grrrr...

10.Tag 6 rakan anda
anyone yg rs nk buat tag ni...meh buat meh

0 comments:

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP