Related Posts with Thumbnails

trip blk kelantan lg

>> Wednesday, June 17, 2009

sgt lama tidak mengupdate blog...since blk kelantan last 2 weeks (lama dh citer tuh...dh basi dh pon)...journey start tgh2 hari...b4 tu singgah dlu kt jitra attend wedding sara n her husband, yazid. actually diorg ni dh kawen lama dh...baru nk wat kenduri.time diorg nikah (akad) ari tu aku blk kelantan gak...yg ni aku xmau miss g gaklah jenguk muka skejup b4 aku blk...

for those my frends yg xberkesempatan nk attend wedding sara ni tgkjelah gmbr dia nih...satu2nyer gmbr aku capture sbb aku sgtlah mengejar masa utk pulang ke kelantan (1 more reason is aku tglkan 2ekor arnab dlm kete aku tuh...kang mati kepanasan lak 2 berdik tuh)
kelajuan maksima di jln grik...ni acara menghilangkan ngntuk drive sorg2...tidak sesuai utk ditiru kerana agak membahayakan :P
sepanjang jln grik tu memang kenderaan ada jelah...even aku blk on weekday (n aku budget jln xbyk kete)...mayb sebab tgh cuti sekolah jdnyer ramai cikgu2 yg blk kg agknyer...

2 comments:

norulaina 19/6/09 3:35 PM  

kalu jln grik ok lg.. kalu dh kat atas skit bwk tahap tu kira bahaya tu cik pah. hehe

nazzfikri 19/6/09 3:53 PM  

time blk ari tu pon de few tmpt diorg dok repair jln...ada4 tmpt kot..so adalah sesi 2-3 bijik kete yg xsmpt brek langgar kete depan..insaf sketlah time tu bwk slow...pas2 bwk laju blk :P

p/s...igtlah org tersayang

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP