Related Posts with Thumbnails

diari bf part 2

>> Monday, July 30, 2012

seawal tahu saya mengandung lagi mmg dh niat untuk bf-kan baby. actually blom pregnant pn dh tanam niat tu. lebih2 lagi few months b4 tahu saya prgnantkan iman saya miscarried our 1st baby. mungkin belom ada rezeki masa tu. tp alhamdulillah Allah gantikan dengan 2nd baby --> iman.

dlm masa dok pregnant tu mmg dok survey2 apa yg perlu utk bf. website susuibu.com mmg sgt membantu. search je kt c2 psl bf insyallah akan jumpa. dlm dok menambah ilmu tu ada  terbaca few mums ambil supplement masa bf baby. tp masa tu xdelah nk beli pn lg. baby pon dok dlm perut lg masa tu. sampailah dh bersalin trus terlupa. sampailah one day dok men fb. trus pm iffah mntk advice. iffah ni jr masa kt stf dlu. kbetulan dia ada jual trial pack. mmg trus order trial pack ngn dia. trial pack tu untuk consume 1month. lepas +-1 bln lebih trus ambil full pack.

ape supplement yg saya ambil? supplement dari SHAKLEE. saya akan bagi details supplments yang saya ambil dalam next entry.

0 comments:

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP