Related Posts with Thumbnails

diari bf

>> Thursday, July 26, 2012

diam tak diam iman dh nak masuk 10 bulan. maknanya dah almost 10 bulan jugalah saya susukan iman. mungkin tak sesusah bf mum yang bekerja sebab saya full time housewife. tapi untuk fully bf baby memang memerlukan persediaan yang cukup terutamanya dari segi mental. alhamdulillah hubby memang memahami dan sangat menyokong. siap kadang2 dia offer nk belanja attire utk bf mum. tq dear.

iman pn takat ni membesar dgn sehat dan kuat (eh..iklan lain plak kuar). jarang sakit demam ke ape. kalau ada pn xberpanjangan. sepanjang bf iman ni mcm2 dugaan dapat. almaklumlah iman slim melim macam mummy n daddy dia. even skrg ni dia dh start solid food n tiap kali makan tu most of the time memang akan habis 1 mangkuk baby tuh but still badan dia maintain macam tu gak. siap ada sekali g checkup siap nurse suggest suh bagi formula milk kt iman. n saya dengan slumber jawab xnak.

ada juga yang dok tny macam mana nnt kalau saya nak kerja sbb sekarang ni iman totally direct bf ngn saya. buat masa skrg saya xnk pikir pn. kalau dh dpt kerja nnt baru pikir aci x? lagi pon rasanya xada masalah sbb iman dh start makan n dia pon boleh je minum guna botol cuma saya yg malas nk pum hehe.

actually nk cerita pasal supplement yg saya ambil sepanjang saya menyusu ni. tp tunggu next entry jelah. tension menaip ngn keyboard ni. specially part spacebar pn dh tercabut.


0 comments:

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP