Related Posts with Thumbnails

propaganda

>> Thursday, February 11, 2010

hujung minggu yang lepas semasa menghabiskan masa bersama2 encik suami, kami sempat singgah di satu kedai buku sebelum beredar keluar dari Giant memandangkan kedai buku tersebut berada betul2 berhampiran pintu keluar. kedai buku tersebut banyak menjual buku2 agama dan saya telah berkempen kepada encik suami untuk membelikan saya buku yg sudah lama saya cari di popular (sebab ada membercard. dpt diskaun :D) tesco tp tiada stok. judul buku 'offline dengan syaitan'. encik suami suka lihat ilustrasi dalam buku (saya sudah habis membaca. akan diulas kemudian mengenai buku ni).

semasa membaca buku tersebut tiba2 saya teringat mengenai propaganda yahudi untuk menyesatkan (& melalaikan) umat Islam. saya teringat semasa di sekolah dulu pernah diceritakan oleh seorang senior di surau sekolah sementara menunggu waktu Isyak. saya ingat mengenai 5S. memandang semalam saya hanya teringat 3 (song, sport, smoke) drpd 5 tersebut. 2 yg tertinggal rupanya adalah spirit & sex. untuk maklumat lanjut boleh ke blog hahizanlurun terjumpa blog ini semasa tgh tercari2 mengenai 5s. tapi saya juga terjumpa mengenai 4F di blog huruneen.

sekadar peringatan untuk dikongsi.






0 comments:

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP