Related Posts with Thumbnails

mengelamun...

>> Monday, October 19, 2009

ni kisah ntah pape yg berlaku jumaat lepas...belom ada sesaper yg tau lg ni...cm biasa setiap jumaat akan ada weekly discussion kt lab ni...dr pg smpailah tghari...cm biasa tengari tu mestilah blk umah...ms drive tu aku dok pikir per ntah smpai terlupa nk msk 1 simpang ni...straight jer smpai simpang 3...kt simpang 3 tu baru perasan yg aku dah terlajak...tp tu pon amik jln yg salah lg...aku g turn left instead of right...jadinya hari tu terpaksalah aku jln2 round kangar...

ari ni plak pg2 kuar umah tu dh set mind nk g R&D before g lab...cm biasa lepas kuar umah kunci pintu n pagar sumer (org last kuar umah) drivelah dgn penuh yakinnya...smpai dh masuk simpang ke Taman Jati tu barulah teringat...apsal aku amik jln tu padahal aku nk g R&D...knelah re-route blk jln (mcmlah aku gna gps)...

len kali nk kne tampal reminder kt cermin kete tuh besar2...hahahaha

2 comments:

tini 20/10/09 8:55 PM  

ni sejak bila perkara cam gini berlaku ni? ke sbb jumaat tu sepatutnya sidia dtg memadu kasih, tp x jadi? "lari!!!!"

nazzfikri 21/10/09 9:30 AM  

muahahahahah...bukan pon..agaknya bwk kete dlm ngantuk sbb perut kenyang dijamu nasi lemak free...hahahahha

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP