Related Posts with Thumbnails

kenduri

>> Wednesday, July 15, 2009

Sabtu ari tu ngekor Nua n d geng g kenduri kawen mmbt ATMA dia dlu kt Simpang 4, A.Star...before tu g amik kad kawen kt jitra...alhamdulillah...siap gak kad tu...

actually aku xkenal pon mmbr nua ni...tp ikut jelah...dh nua nk dtg jemput aku kt umah kn...tp akulah yg drive g jitra amik kad n trus g a.star...nek kete nua tp nyer :P
(ader ker mmbr nua ckp aku bwk kete ganas...depa risau tgk aku bwk time nk parking...takot langgar pagar :)))
cubaan pertama utk mengambil gambar tidak berjaya....aku just hulur kamera pastu capture...xtgk pon gmbr dia org sumer msk ke dak...
cubaan ke-2...oklah ni ek....nmpk 2org budak jakun nun di sana :))
cuaca ari tu mmg krg memberangsangkan...ms ktorg smpai tu dia dh start ujan sket2...time diorg ni sumer dok salin uniform tu hujan turun dgn lebatnye....
nk candid pon gna hp aku..:P
nasib baiklah cuaca cepat berubah...cpt2lah diorg ni bersiap2 sblm hujan blk sbb kt langit still gelap...tgg ms nk hujan balik
ini jelah gambar2 yg aku smpt ambil ari tu...abes jer acara sanding sumer ujan lebat turun blk...time mkn beradab tu pon tgh hujan lebat...siap air de dekat sejengkal bwh kerusi aku tu...siap aku ckp ngn nua "mcm mkn kt restoran terapung jer" :P

n'way...congrates to pengantin...(p/s...per nama pengantin ni ek nua???)

2 comments:

anuar ibrahim 25/7/09 11:09 PM  

nama pengantingnye adalah kucai...

nazzfikri 27/7/09 1:09 PM  

alahai...cubalah bg nama btol...kucai tu mcm nama sayur lah plak :))

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP