Related Posts with Thumbnails

Kisah 2 orang Michael

>> Tuesday, July 7, 2009

patotnya crita ni kuar minggu lepas...tp ada beberapa kekangan n halangan dan kemalasan yg melanda diri...makanya delaylah seminggu...cerita pon dh basi...

mcm yg semua maklum...kisah kematian Michael Jackson antara hang terhangat sepanjang 2-3 minggu ni...dengan berita kononnya dia dibunuh etc...

yg aku nk crita ni kisah Michael yg len...kisah mamat ni..

Michael Scofield from Prison Break...actually aku xikut pon crita tuh...tp disebabkn housemate aku si Husna a.k.a Cegh tu 'kipas susah nk mati' crita tuh aku jd tgk gaklah crita tu...taulah mane 1 Michael mane 1 Lincon (yg tu jelah yg aku tau pon...nama2 len xtau dah)...

Husna ni dlu dok tgk crita ni yg download version...lps tu smpai episode braper ntah dia just follow kt 8TV jer..nk dijadikan crita...mgg lepas time crita tu kuar..K.Sarah dh awal2 lg masuk bilik...aku lak lepak2 dlm bilik jer...tgllah Husna melayan fav. crita dia tu sorang2...abes jer crita tu aku dgr dia dok ckp tepon...then dia msk bilik...dgn hati yg lara...

kisahnya sebab si Scofield ni dlm crita tu dh mati...tu pon after 4 years (ke der saper2 yg mimpi dia mati jer sbnrnyer???)...tp mlm td br scene dia n Sara tu kawen...aku pon dh xphm dh crite tuh...tgg nnt Husna crite blk kt aku jelah...

itulah jadinya...2 org Micheal...tp yg sorang tu di alam fantasi jelah :P

4 comments:

sarahibrahim 7/7/09 3:42 PM  

takziah untuk Husna... kekekekekek... emo betul dia malam tu

nazzfikri 7/7/09 3:53 PM  

ehehehehe...xlena tdo agknya dia mlm tu...tp mlm td micheal tu dh muncul blk dh

zulkhair 7/7/09 5:51 PM  

Disebabkan tak sabar, saya pun ke laman PB dan tonton episod terakhir, selesai, puas hati!

nazzfikri 8/7/09 11:50 AM  

cikgu pun follow cerita tu? :D

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP