Related Posts with Thumbnails

northern VIVAC @ Cameron part 3

>> Friday, May 8, 2009

lamanyerlah aku takes time nk perabihkan citer psl g Cameron nih...dh terbengkalai lama sgt dh...siap aku blk Kelantan lg (tgg entry len kiter citer)...ni last entry for Cameronlah...xlarat dh nk citer psl Cameron nih...dh basi dh pon...

ni last destinasi kitorg ari tu b4 blk...BOH plantation...ms aku g ngn ma n abah dlu msk skerat jln jer...time 2 xtau pon kt atas nun (atas ker???) ader tea house...diorg bwk g tmpt ni...oklah kn..

suke tgk ladang teh ni...hijau jer sumer....traser cm nk g dok kt Cameron jer...ade x kjer kosong kt saner???saper2 yg tau der kjer kosong kt saner bgtau yer :P
3 org kanak riang ria cikgu rubina...Erin, Izza, Iera
lagi gmbr Shah kantoi...tp gmbr yg Eta upload kt forum tu lg bestlah...terang2an :))
sempat gaklah ktorg g msk muzium ke per ntah yg der kt dlm tu...ni mesin pengisar yg hancurkan daun teh kot...hentam sajalah labu...klu korg nk tau lebih lanjut lehlah g BOH tea centre ni...actually bley mntk diorg guidekan tnjk n explain sumer machine yg der kt dlm tu...tp sbbkn ktorg ni mcm sajer suka2...so ktorg men msk jer...n kt dlm tu actually der gak board yg dia explain sket2...

bergambar sblm g minum n berangkat pulang...kualiti gmbr mmg kurang memuaskan...again...aku gna camera hp jer yer...bkn camera godang cam yg k.red gna...

ni ktorg dh dlm perjlanan pulang...actually nk close up lori yg besar kt depan nu...laju jer dia speding kt jln bengkang bengkok tuh...pas2 leh plak dia nk men nyelit2...hang igt hang kancil nk men nyelit2???

last picture...udah...xlarat dh nk snap gmbr...lepas 2 pon aku membuta jup even nk turun dr cameron ke simpang pulali idok ler lamer mner...tp sempat gaklah aku melelapkan mata brg seminit dua :D

0 comments:

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP