Related Posts with Thumbnails

TT kenduri kawen Sham

>> Monday, March 23, 2009

Sabtu lepas kenduri kawen Sham Vivac kt SP...g nek kete Izza je sbb adalah mls nk drive :P...dr Perlis cm biasalah ktorg berdua jer...pas2 jmpa Abg Nazrie kt meet point biasa tol A.Star Utara...dr A.Star pon 2 buak kete jer...Abg Nazrie bwk skali fmly dia...next meet point kt SP...Village Mall...saper lg ek yg dtg ari tu...ader Ct Hani, Fitrie n d geng, Iwan, Iera, der few people lg yg aku xigt nama...soryy guys :P

sementara dok menunngu Iwan tu sempatlang mengusha anak Abg Nazrie ni...punyalah keletah bercakap leh lwn Imah ni...but yg ni br 5 thn n sumtimes xphm pon per yg dia ckp...aku iyakan jelah...


mmg suka posing budak kecik yg sorg ni...pantang org nk amik gmbr...Qistina Natasya ke Natasya Qistina ntah nama dia...aku pon xigt dh hehe
ni dh gerak nk g tmpt kenduri dh...since aku xdrive lehlah amik gmbr...tp rupanya tmpt kenduri tu dgn Village Mall tersangatlah dekat so xbyklah gmbr yg aku amik
td lapar kn...tu dia dpt mkn senyap jer sumer
laa...naper p buat mata mcm tu lak???
eh...pandang tempat len plak dah
nk snap gmbr pengantin tp terlindung plak dh
amik depan2 lg nmpk...sukalah baju kaler tuh...sbb der unsur2 kaler itam
tu dia pengantin laki...
merah menyala

fmly pengantin laki

lepas tu ktorg pon mmbawa haluan msg2...aku n Izza trus je blk sbb der urusan len plak kt A.Star

0 comments:

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP