Related Posts with Thumbnails

wedding Mat Jan n Siti

>> Wednesday, February 11, 2009

actually wedding ni ari Sabtu lepas...tp dsebabkan byk hal2 lain br ari ni leh online n update blog ni..Siti n Mat Jan both aku knal ms dok UTM dlu...Mat Jan ni actually kwn Nua...n Siti ni student FKE gak...kenal time g dinner convo Nua dlu..dok sebilik ngn Siti ni...tp dh blk tu br aku prasan xamik pon gmbr diorg berdua...

aku g saner ngn Izza VIVAC...sbb plan asl otw back nk singgah A.Star umag sorg mmbr VIVAC yg xcdent...tp dia der hal plak....so ktorg lepak2 jelah kt umah Lan & Faizah kt SP...

ni jer gmbr yg aku snap ari tu...gmbr ngn Izza n Faizah pon xamik...

perarakan pengantin (aku xnmpk pon pengantin nyer..snap dr jauh jer nih)
pelamin diorg...merah putih...ms ni diorg tgh mkn beradap..sbb kt luar tu pns ktorg msk bteduh dlm umah...

p/s..congrates 2 Lan n Faizah 4 her pregnancy...kali ni jaga elok2 yer...

0 comments:

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP