Related Posts with Thumbnails

Buku2...

>> Tuesday, January 13, 2009


maaf...imej kurang memuaskan...ini antara buku2 karya Zulkifli Khair (ada lg 1 buah buku untuk kanak2 ada dlm simpanan saya)...siapa Zulkifli Khair???sebenarnya Zulkifli Khair @ Cikgu Zul adalah cikgu lama saya semasa di STF dulu...beliau antara cikgu yg begitu diminati oleh pelajar (maklumlah sekolah perempuan :P)...Cikgu Zul (yg juga dikenali sebagai Pak Zul di kalangan pelajar) adalah cikgu Fizik saya semasa di tingkatan 4...dan guru penasihat kelab rekacipta di mana saya adalah bendahari kelab pada masa itu...beliau sememangnya seorang yang mempunyai idea yg banyak...sekarang beliau merupakan seorng pensyarah di UTM Skudai dan juga seorang penulis...

p/s...baru nak kumpul karya Cikgu Zul...dengarnya karya beliau sehebat Faisal Tehrani...syabas Cikgu Zul

2 comments:

Anonymous 13/1/09 7:04 PM  

Jangan lebih2, nanti saya kena belanja... (tapi kena turun JB).

nazzfikri 15/1/09 8:16 AM  

Cikgu, tu fakta sy dpt dr 1 blog...

p/s..nnt saya tuntut belanja dr cikgu bila dh sampai JB :P

  © Blogger templates Shiny by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP